2011. január 21., péntek

Ízek és szagok nélkül...

elég unalmas az élet....

Márpedig ezt most sajnos már reggel óta tapasztalom, ugyanis SEMMIT nem érzek, nem éreztem a reggeli müzlim ízét, a két liter teának a fanyar ízét , a mandarin finom, édes levét, semmit.... :(((( azért ettem csak, hogy legyen valami a gyomromban, de élvezetről nem is beszélnék, mert semmi nem esett jól. Nem is főztem ebédet, kár lett volna mindenért, ha nem ízlik.

A szagokat sem érzem, tettem be este Kismacinak diapulmont párologtatni, gondoltam, milyen jó lesz, míg öltöztetem pizsibe, majd nekemi is picit jót tesz a belélegzése, háááát semmit nem éreztem belőle. Az előbb beültem egy forró vízes fürdőbe, de ott sem éreztem a mentholos illatot, amit a megfázás elleni fürdősótól kellett volna.... ááááá, nagyon rossz.

Egyetlen egy dolognál nem bántam ma, hogy nem érzem a szagokat: Benny ma kétszer is telepakolta a pelenkáját, na, itt nem bántam, hogy nem működött jól az orrom. :)))))

Amúgy elvagyok, de iszonyatosan náthás vagyok, köhögök, rendesen elkapott ez a nátha. Ráadásul még hozzájött ma egy beteg P is a napomhoz és ugye köztudott, hogy a pasik mennyire el tudják hagyni magukat, ha betegek, mi nők pedig bármilyen szituációban is erősek vagyunk vagy legalábbis próbálunk azok lenni.... neki ma illetve már éjjeltől gyomorfájdalmai voltak, így "természetes" volt, hogy majdnem délig ágyban maradt... megmondom őszintén, délelőtt picit elfogyott az erőm és elsírtam magam, mikor Bennyt öltöztettem, hogy menjünk boltba, mert én is szívesen ágyban töltöttem volna a délelőttöt. De ez a saját hülyeségem is, hogy nem szólok sosem, így magamnak köszönhetem ezt. :(((  Hulla voltam, minden mozdulat fájt, de összeszorítottam a fogaimat és lementünk egy fél órára boltba és a levegőre. Jól esett, utána azért nekem is jobb kedvem lett, de enni nem igen tudtam, semmi nem esett jól, főleg, hogy nem is éreztem az ízeket. :(((

A dokihoz nem jutottam át sajnos, ha nem múlik el, akkor hétfőn átmegyek, most nyomom a vitamint, ettem már szőlőt, kivit, mandarint, ittam két liter immunerősítő teát, vettem be gyógyszert és c vitamint is. A torkom már nem annyira fáj, viszont kezdek köhögni és mindig viszket a torkom. Az orrom még folyik és néha be-bedugul, de szerencsére lázam nincs, ez a fontos.

Délután, míg Kismaci aludt, én is aludtam egy jó órát, nagyon jól esett és nagyon kis figyelmes volt a kicsi fiam, mert egészen fél 4-ig aludt fél 1-től, így én is tudtam pihenni valamennyit. :)))

De már javulóban lehetek, mert hiányzik a torna, délutáni játszás közben csináltam pár lábemelgetést a csípőre és szerintem holnap kiválogatom azokat a réka kártyákat, amikben nem kell nagyon mozogni, ugrálni (popó, felsőtest) és csinálok pár gyakorlatot. Hülye vagyok, mi? :)))) de tényleg hiányzik... ha már futni nem tudok megint. :(((

Jöhetne már a tavasz, kezd elegem lenni a télből, pedig tudom, illetve sejtem, hogy tartogat még meglepetést az elkövetkező pár hét és Holle anyó... :(((

Nincsenek megjegyzések: