2011. január 15., szombat

Esti K.O.

Tegnap még nagy vagányan beterveztem, hogy ma három torna lesz, reggel a futás, ebéd után Réka felsőtest kártyák és este a step aerobik, de mostanra olyan fáradt lettem, hogy gyorsan elintézem a netes olvasnivalóimat, aztán ma korán le is fekszek, hogy reggel megint tudjak kelni futni. Mert az a fontos most, ki kell használni ezt a jó időt, ki tudja, hogy most meddig tart ez az eltévedt tavasz.....

Ma reggel már nehezebben keltem, mivel tegnap dolgoztam és éjfél után kerültem ágyba, de győzött az akaraterőm, öltöztem és már 7-kor lent kezdtem a köröket. Ma csak azzal a thaiföldi (szerintem odavalósiak) párral találkoztam, akikkel nyáron is mindig reggel összefutottunk és mindig nagyokat köszöntek és mosolyogtak már akkor is, most is megörültek nekem, hogy nem csak ők a futóbolondok. :)))) Megvolt a 2 kör ( 4 km ) , utána tusoltam, megreggeliztem a tegnap beújított müzlimet és kezdődött a nap.

Egész jó ez a müzlis reggeli, a Müllerben vettem amúgy cukormentes, ebben van a legkevesebb kalória, mert végigböngésztem az összeset és ezután döntöttem. Most epreset vettem kóstolónak, pici sovány tejjel szoktam enni, finom.

Délelőtt csak boltban voltunk, de ma háromba is kellett menni, így nagy kört tettünk Kismacival, utána gyors ebédösszedobás volt, én vegyes zöldségekből (jégsali, ubi, paradicsom, lilahagyma, pici reszelt mozarella) ettem salit, Kismacinak cukkinis krumplipürét csináltam és a Hoferben ( otthoni Aldi) vettem kétféle "vegafalatot", most bio hetek vannak és már hétfőn beszéltünk róla a két barátnőmmel, így most mi is kipróbáltuk és tényleg finom volt (bár Kismacinak nem igazán jött be a mai ebéd, de sebaj. :))) )

Utána összedobtam Angyalkártya blogján olvasott mallorcai mandulás süteményét , ami nagyon egyszerű, hamar megvan és diétás, liszt nélküli nasi, ajánlom mindenkinek!!!! Könnyű, "levegős" és ami szuper, hogy nem édes, kávéhoz tökéletes nasi. :)


Még egy kis torna is belefért Kismaci alvásidejébe, a Réka tornakártyákból a mell és tricepsz és váll gyakorlatokat csináltam, közben ment a Barátok közt a háttérben. :)))) Délután a barátnőméknél voltunk szülinapozni Kismacival, volt több pár is gyerekkel, bár Kismaci inkább a felnőttekkel haverkodott, általában velük jobban megérti magát. Fincsi kaják voltak, életemben először ettem avokádó krémet, ami nagyon jól sikerült, ki is fogom próbálni majd én is itthon, mert ez bejött mindenkinek. Volt még fokhagymás husi krumplisalival, rizzsel, tiramisu, nasik... annyira nem voltam vészes, de eszegettem, bár fájt a hasam, kezd már megjönni és ezért szúrkál össze-vissza. :(((

Fél 8 előtt értünk haza, úgyhogy jól bírta Kismaci a vendégséget, így nem siettünk haza. Viszont én estére nagyon hulla lettem, rendet raktam, de most már nincs erőm step aerobikozni, így kihagyom.... így is elég szorgalmasan tornáztam, nem kell magam rosszul éreznem. :) Majd inkább holnap reggel futás, az tölt fel a legjobban..... megyek is tusolni, aztán bebújok az ágyba és kialszom magam, rámfér.... szép vasárnapot Mindenkinek, használjátok ki a tavaszt!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: