2011. január 8., szombat

Ember tervez...

időjárás és körülmények végeznek....

már nem is fogom írni, hogy futni készülök, mert akkor mindig közbe jön valami és bosszankodhatok rajta utólag. Tegnap pedig annyira jól elterveztem a ma reggelemet, de a bejegyzést ide délután írtam, este pedig összeomlott a munkahelyemen az egész számítógépes rendszer, a hotelprogram használhatatlan volt, semmit nem tudtam dolgozni, legalább három órán keresztül szenvedtünk az éjszakás kollégával is, míg úgy ahogy le tudtam zárni a kasszát, de a rendszer még ma reggel is szét volt csúcsva, úgyhogy valami nagy baj lehet. Örültem, hogy az az éjszakás jött tegnap, aki mindig korán jön, de hála a számítógépnek, éjfél volt, mire hazaértem.... Így reggel hulla voltam, nem bírtam felkelni, ráadásul ködös, nyálkás, nedves idő is van, így a futás ismét elnapolva....

A modell diétát is ma akartam elkezdeni, de ebédkor elbuktam, mert beleettem Kismaci főzelék maradékába, ezután pedig már egy fél csomag teljes kiörlésű ropi is lecsúszott Barátok közt nézés közben... :)))) ennyit az akaraterőmről....

Pedig már megittam egy liter zöld teát, fél liter citromos vizet és még délutánra is főzök egy liter roiboos teát és még egy fél liter citromos vizet szeretnék inni legalább.

A három napos gyümikúrát azért mindenképp meg akarom csinálni, mert bevásároltam hozzá, talán holnap már erősebb leszek és sikerülni fog. Ma mértem is magam a diéta miatt, 62 kg voltam kereken és 22,7 % a testzsír, szóval kellene nagyon ez a három napos gyümölcsözés...

Hogy a lelkiismeretem picit lenyugodjon, tornáztam is az előbb, a Réka 2009-es dvd-ről a 20 perc popóerősítést csináltam és utána még 15 percet a hasból, de utána már zavaró volt, hogy lötyög a tea a hasamban és abbahagytam. :))))) este még step aerobikozni szeretnék, meg akarom tanulni a lépéseket, mert ha már egyre jobban megy, akkor szerintem még több kaloriát el lehet vele égetni.

Naptárt délelőtt nem kaptam, így nemsokára bemegyünk a városba picit, meglátogatjuk P-t is a munkahelyén, metrózunk, buszozunk egyet Kismacival, azt úgyis imádja.

Jó hétvégét Mindenkinek, remélem, hogy mindenki élvezi az enyhe időt, még ha picit ködös, borongós is, de már PLUSZ fokok repkednek!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: