2011. január 31., hétfő

Zumba, ahogy én látom...

Na, ez a nap is véget ért, jó eseménydús volt. :))))

Reggel át akartam sétálni Kismacival a postára, mert rendeltem neki a Vampire Gang oldalról pár vagány cuccot és már pénteken megjött, de utánvételes volt, így ki kellett fizetni, de olyan hideg volt, hogy inkább apa elugrott kocsival érte, úgyis volt dolga arra. Vártam, hogy enyhüljön az idő, de -4 foknál nem akart jobb idő lenni, így nem mentünk ki....

Próbáltam délelőtt többet enni, de nem voltam annyira éhes, így negyed 1-kor ebéd nélkül indultam a fogorvoshoz. Szerencsére nagyon szeretem a fogorvosomat, így nem szoktam félni, csak picit izgulok, mikor beleültet a székbe. :)))) Átnézte a fogaimat, és egyből azzal kezdte, ami már fájt, miután jóóól lezsibbasztotta a fél arcomat, akkor két fogamat is rendbe hozta, szerintem vagy egy órát ültem a székben, legalábbis nekem annyinak tűnt. :) Még pénteken is megyek, akkor a két letört fogamat rakja rendbe és leszedi a fogkövet, aztán majd még egyszer megyek tavasszal, amikor lecseréltetem a tinikoromban csináltatott koronámat, amit mindig is utáltam, mert nagyon bénán lett megcsinálva, így fotókon nem szívesen nevetek, mert zavar.... Nyárra szeretnék minden téren elégedett lenni magammal. ;)

Hazafele beugrottam a Müller drogériába, vettem ott is zabkorpát és még pár apróságot, így hazaérve gyorsan csináltam magamnak tejbezabit fahéjjal és pici édesítővel, az volt az ebéd-uzsim, nagyon finom volt. Majd kipróbálom almával is vagy kókusszal is, azok is jónak tűnnek. Viszek majd haza is zabkorpát, tökéletes étkezés vacsira, reggelire szerintem.

Kb. estére ment ki a zsibbadás az arcomról, fogaimról, pont, mire odaértünk zumbára... jó is volt, mert volt ugribugri rendesen, így nem volt rossz, sőőőőőt....

Szóval ez a zumba nagyon érdekes egy mozgásforma, bár arra én is rájöttem, hogy nem sok ritmusérzékem van, mert annyira riszálni mindenemet, mint ahogy a kiscsajszi tette, én nem nagyon tudtam. :)))) DE iszonyat pörgős volt, vidám hangulatú, a csajszi végig mosolygott, nagyon magával ragadott mindenkit a feeling. Nem volt különbség vékony és dundi lányok között, mindenki a tánccal, mozgással volt elfoglalva, nagyon jó kis kikapcsolódás. Mindenkinek ajánlom, akinek stresszes a munkája, élete, egy óra alatt olyan energiákat szabadít fel, amiket nem is gondolnánk! :) Különféle zenékre hozta össze a tánc és zumba gyakorlatokat, volt szamba, mambó, country stb.... sasszé erre, sasszé arra, pörgés, forgás, kiáltás, tényleg szuper volt. :))) Bánom, hogy itthon felejtettem a pulzusmérőmet, pedig érdekelt volna, hogy mennyi kalóriát égettünk el az egy óra alatt. De tuti, hogy kb. egy fél órás kocogással is felért, mert hasonlóan folyt rólam a víz a végére, kellemesen elfáradtam. :))))

Nem gond, ha valaki először ment, egy idő után el lehetett kapni a ritmust és addig is az ide - oda ugrálás is elég volt, ha néha nem tudtuk pontosan utána csinálni úgy, ahogy a csajszi csinálta.

Szerintem, ha itthon leszek, el fogok járni, majd úgy alakítom a programjaimat, hogy hétfő-csütörtök beleférjen a zumba. ;) :))))

Vicces volt még az, hogy tele volt tükrökkel, így lehetett nézni a néha bakkecske mozgásomat, és tuti, hogy direkt olyan tükrökkel szerelték fel a termet, ami vékonyít, mert már megijedtem magamtól, hogy mennyire gebe vagyok.... Gondolom, ez is dob a tornák feelingjén, hogy az ember vékonyabbnak látja magát a mozgás közben, de néha már azért néztem oda a tükörbe, hogy tényleg magamat látom e... :))))))

Úgyhogy kellemesen elfáradtam a nap végére, remélem, hogy ma nem lesz gondom az elalvással, de majd biztos megint hallgatom picit a relaxálós zenét, az mindig jót tesz. Holnap majd itthon tornázok és talán tekerek egy kicsit, készítem magam a szerdai spinningre, mert azt is kipróbálom, szerda fél 5-re megyek egy blogolvasómmal, aki a közelben lakik és ő is kedvet kapott a spinning kipróbálásához. Majd arról is beszámolok. ;)

Nincsenek megjegyzések: