2011. január 30., vasárnap

Hétvége itthon

Mindig úgy gondolom, hogy milyen jó lesz tíz napot itthon lenni, mert annnnnyi mindent tudok majd csinálni, annnnyi mindenkivel tudok majd találkozni stb.. aztán mikor elkezdem szervezgetni a napjaimat, akkor hipp-hopp el is szaladnak a napok....

Pénteken jöttünk, este, miután letettem Kismacit, még beugrottam a tescoba egy nagy bevásárlásra. Szombaton délelőtt sétáltunk egyet a helyi lottózóig, vettünk zöldségeket, aztán jött a mamám dédunokázni és ebédelni, így családiasan telt a napunk. Délután mi vittük haza a nagyit Kismacival és a húgommal, beugrottunk az intersparba, gulliver játékboltba, dm-be, libribe és úgy jöttünk haza. Este fel voltam pörögve, így a 2008-as Réka dvd-ről tornáztam kétszer 20 percet, popó és has részt. Délután még csináltam 100 kar gyakorlatot, úgyhogy szorgalmas napom volt.

Persze az esti torna jól felpörgetett, így éjjel még 1-kor kukorékoltam, neteztem, online néztem a régebbi rtlklub és tv2 műsorait, aztán relaxációs zenét hallgatva aludtam be fél 2 után. Így a reggelre tervezett torna elmaradt, inkább aludtam...

Ma délelőtt megint sétáltunk egy picit, de tényleg csak egy háromnegyed órát, mert elég hideg volt kint, aztán ebéd után kis pihizés után elővettem a Réka új, alakreform dvd-jét és onnan a 20 perc comb részt csináltam, de még nem annyira birtam, mert nem vagyok teljesen jól a megterhelőbb tornákhoz, de azért végig csináltam. Egyenlőre még maradnak a lightosabb tornák, felsőtest, has, popó, oldalemelések, bár a holnapi zumba is biztos majd elég ugribugrizós lesz, de majd megállok, ha nem bírom. Még 50 alsóhas gyakorlatot ráhúztam, aztán gyors tusolás, öltözés és mentünk a húgommal Zita barátnőmért és görbe délutánt csaptunk.

Először kávéztunk egyet a törzshelyünkön és ettem egy finom, házi krémest, amit ott nem lehet kihagyni. :))) Utána a decathlonban körbenéztünk, én vettem egy fekete, 3/4-es fitness gatyát és egy fehér-mályva színű trikós fitness felsőt, tök érdekes, majd lefotózom. Ja, és egy zoknit is, fekete-rózsaszínt. :) Néztem a sport melltartót is, de csak egyféle volt, csekély 8 ezer ft-ért, így azt inkább nem vettem most...

Hazafelé még beugrottunk egyet salizni és most a szokásos csirkés sali helyett megkívántam a tonhal salátát és nem csalódtam, nagyon finom volt. :) Este 6 után már itthon is voltunk, feltöltődve, jóllakottan. :))))

A kajálásokat okosan próbáltam tartani a héten, bár volt sütizés is, de ez főleg a hétvégékre jellemző, hétköznap úgyis szigorúbb vagyok. :) Pláne holnap, mert 1-re fogorvoshoz megyek, de most már muszáj, mert fáj az egyik fogam nagyon, nem halogatom tovább....

A héten sem fogok unatkozni, holnap fogorvos, este zumba, kedden délután az élményfürdőbe készülünk, szerdán délután valószínűleg spinning, csütörtök fodrász+kozmetikus, péntek még nem tudom, szombat délelőtt a Camponába készülünk barátnős traccspartyra és előtte Érdre update pékségbe, ha nyitva lesznek, aztán vasárnap és hétfőn már megyünk is haza újra.... ugye milyen gyorsan eltelnek a napjaim itthon???? :((((

És még a napok közé be lesz szoritva a kedvenc, csontkovács ismerősöm, ma már telefonoztunk, majd holnap keresünk egy időpontot, mert a hátamat rendbe kellene rakni, régen jártam nála....

De előbb legyek túl a délutáni fogorvos látogatáson, szerencsére egy tündér fogorvoshoz járok, így félni nem félek tőle, ő az egyedüli fogorvos, akihez el merek menni és akihez tényleg szívesen is megyek. Most lesz munkája bőven, szerintem tavaszig minden egyes hazalátogatáskor ő is állandó program lesz, de legalább nyárra a fogaim is rendben lesznek. :)

Nincsenek megjegyzések: