2011. január 14., péntek

Aludni lenne jó! :)

Nem tudom, hogy az idöjárástól e vagy valami bújkál bennem, de most olyan nagyon álmos vagyok, hogy rendesen figyelnem kell, nehogy lefejeljem a billentyüzetet a munkahelyemen.... alig van vendég, így ráérek nyárra valami jó kis családbarát helyet keresni, de már elfáradtam, így a blogírással pihenek. :))))

Nem egyszerü a kis családunknak valami jót találni, mert nálunk az az egyik legfontosabb tényezö, hogy két helység legyen, ahol aludni tudunk, vagy ajtóval elválasztott két szoba vagy apartman, ami két hálóterü. Na, nem Kismaci miatt, hanem P miatt, aki horkol, de nagyon. Olyan szinten, hogy nem alszunk már jó ideje egy hálószobában, így a nyaralások is elég nehezen szervezhetöek, mert nekünk nem jön be az, ami a legtöbb családnál, hogy mindenki egy légtérben alszik, mert akkor P aludna, mi pedig Kismacival néznénk egymást és hallgatnánk a koncertet.... :)))) nem akarunk mindig Magyarországra menni, jó lenne Ausztriában találni valami megoldást, de az osztrákok megkérik az ilyen szobák, babahotelek, babapanziók árát rendesen. Annyi pénzböl már akár el is repülhetnénk valahova, melegebb éghajlatra, de Kismaci még pici, azt majd talán jövöre vagy utána tervezzük. Most találtam egy aranyos kis panziót Burgenlandban, közvetlen az egyik fürdö mellett, bababarát, van családi szoba elfogadható áron, a környéken még pár látnivaló is akad, úgyhogy egyenlöre itt tartunk.... ja, mert P-nek jogsija sincs, így én kikötöttem már tavaly is, hogy max. 3 órát vagyok hajlandó vezetni a nyaralás helyszínére, mert nekem az nem buli, hogy a fél napot vezetem, míg ök alszanak.... :)))) mert , amit még találtam, az Ramsau-ban van, az 3,5 órás út a net szerint, pedig gyönyörü hely, hegyek között, zöldben, talán majd jövöre, mikor már Kismaci is tud túrázgatni.... bár azt talán öt év múlva lesz, de sebaj. :)))
Szóval keresgélek, persze még van idönk böven, egyenlöre felmérem a lehetöségeket, csak most elfáradtam a nagy keresésben. :)))

Amúgy ma reggel voltam futni, már reggel + 10 fok volt, nagyon jól esett.... mondjuk, azt hozzá kell tennem, hogy a tegnap gyüminapot egészen kb. este fél 12-ig birtam, aztán ettem más kaját is, tehát a tanulság az, hogy gyümölcsnapot nem szabad délutános müszak mellett csinálni, mert hosszú úgy a nap.... mert ha tegnap otthon lettem volna, kb. 10-kor lefekszek aludni és máris kibírtam a gyüminapot... úgyhogy újabb nekifutás majd jövö héten következik. :)))) Mindegy, most ráfogom arra, hogy a hétvégén piros betüs napok jönnek, és a szöget fel tudnám falni, a szervezetem tartja vissza a vizet, így nem is kivánkozok ráállni a mérlegre, mert csak rosszul lennék. :))) majd, ha elmúlnak és utána jöhet újra a hajrá, mert lesz három hónapom, nem lesz mire ráfogni, ha sokat mutatna a mérleg. ;)

Ma még picit hasaztam is a Réka kártyákról, közben háttérzenének a tegnapi Barátok köztöt néztem, holnap pedig elvileg reggel futás van betervezve, délután szülinapra vagyunk hivatalosak, de Kismaci ebéd utáni alvása alatt lesz egy Réka torna, az tuti és este talán step aerobik (P egész napos, így tudok tornázni. :))) )

Ja és végre ma már nem esett az esö sem, söööt a nap is olyan erösen sütött, mikor jöttem, hogy elö kell keresnem a napszemüvegemet, mert zavart a vezetésben. :)))) és mellényben jöttem ma, vastag pulcsival, imádom, mikor már nem kell a télikabátot hordani, bár tudom, hogy ez még sajnos nem az igazi tavasz, félek, hogy lesz még böjtje ennek a jó idönek, mert még messze van a hivatalos tavasz kezdete, és úgy vélem, hogy Holle anyó sem végzett a munkáival, kapunk mí még havat, akár akarjuk, akár nem.... márpedig én nem akarom és tiltakozásul holnap, ha látok tulipánt (mert ma már láttam, csak most nem haza mentem akkor), tuti veszek és viszek egy kis tavaszt a lakásba. :)))))

2 megjegyzés:

ókidli írta...

Szia
tegnap már írtam Neked, de akkor valahol eltűnt az éterben. Mag szerettem volna kérdezni, hogy régen is ennyit tudtál inni vagy csak az életmód váltásod óta iszol ilyen sokat.
NEkem nagyon nem megy a dolog, kb. 1-1,5 l iszo meg jobb esetben egy nap. Az nagyon kevés. Pedig előttem van mindig, de még nem jöttem rá a nyitjára.
Nincs valami jó ötleted ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi.

Bambi1978 írta...

szia,

áá, nekem sem ment/megy a sok folyadékivás, ez nálam is nagy mumus. Sima vizet max. nyáron gyürök le jobban, ezért szoktam rá a zöld teára, roiboosra vagy a citromos vizre. :))) most már egy fokkal jobb a helyzet, ha otthon vagyok, akkor azért el-elkortyolgatom a teát, vizet. Megszokod majd, csak iszogasd! :)