2011. január 17., hétfő

Nehéz hétkezdés...

betegség, szomorúság...

Sajnos Kismaci ma sem lett jobban, a láza maradt ma is magas, csúnyán, sípolva köhögött, így már alig vártam a 2 órát, hogy hivhassam a doktornőt, mert mindenképp meg akartam neki mutatni őt, hogy megvizsgálja. Szerencsére elég hamar elértem az aszisztensnőt, aki 4-re tudott nekünk helyet szorítani, így az ebéd utáni alvás után egyből autóba ültünk és meglátogattuk a dokinénit.

Mint kiderült, Kismacinak hörgőgyulladása és kezdődő fülgyulladása van a bal fülénél, ezért a sípoló köhögés, a sok sírás és a nem evés. Kapott antibiotikumot, köhögés elleni kúpot, csak picit sírt, utána már haverkodott a doktornénivel,úgyhogy nem volt vészes a vizsgálat. Hazafelé kiváltottuk a gyógyszereket, itthon próbáltam itatni, etetni, de nem igazán fogadott el semmit, egyedül a kisvakond dvd-je nyugtatta meg, úgyhogy ma nem voltam szígorú anyuka. Most szobafogságra vagyunk itélve addig, míg lázas, úgyhogy holnap korán kelek és még P itthon van, leszaladok boltba gyorsan.

Nekem a gyomrom már jobb, de a torkom kapar, ma nem is mentem le reggel futni, ami jobb is, mert ma már újra tél van, 1 fok volt reggel, úgyhogy  most egy darabig megint itthon kell megoldanom a tornákat. Step aerobikozni akartam, de mégsem lett úgy időm ma, így pár váll, hát, has gyakorlatot csináltam az edzéskártyákból.

Ebédre sült csirkemellett ettünk zöldséges rizzsel, én ma nasizgattam is napközben, kicsit húzós napjaim voltak, valamivel le kellett vezetnem, de nincs mentségem... elfáradtam picit. :(((

Ugyanis délelőtt kiderült az is, hogy ellopták P bringáját a lezárt pincénkből, szegény nagyon kivolt, imádta a bicaját, sokat gyűjtögetett rá és nagyon szerette. Elég egyedi bringa volt, úgyhogy ha itt akarná valaki eladni a környéken, akkor hamar felbukkanna, de a rendőrség szerint is nagy a valószínűsége, hogy már kint van a határon valahol kelet felé.... még szerencse, hogy van biztosításunk, így elvileg fizet majd a bicajra is, mert még meg volt a számlája is. (szerencsére P nem dobálja ki ezeket, ellentétben velem, aki nagyon hanyag tudok lenni . :( ) Felteszek róla egy képet, bár nem igazán fűzünk nagy reményeket hozzá, hogy előkerülne, de hátha a net segíthet...


Tehát egyenlőre ez nem a mi hetünk, de reméljük, hogy napról napra jobb lesz az ezután következő pár nap. holnap teljes szobafogság, mert P egész napos, szerdán elvileg itthon lesz, én este a hoteles vacsorára mennék, de majd meglátom, hogy Kismaci mennyire lesz jobban, nem szívesen hagynám itthon, bár P azt mondja, hogy ne aggódjak, menjek majd nyugodtan, de én még agyalok, várok...

Holnapra húslevest terveztem, kis "beteglevest" Kismacinak, kell a vitamin most mindenkinek. Vettem mandarint, szőlőt is, próbálom belétrükközni, ma már másfél mandarin lecsúszott neki, haladunk, haladunk. :)

Lassan megyek aludni, hosszú és fárasztó nap volt, és hogy még a pont az i-re is felkerüljön, még meg is van, úgyhogy így teljes a napom. :(((

ja, és a fogyis lányoknak én is sok sikert,
kitartást kívánok,
ügyesek legyetek!!!!

1 megjegyzés:

pipacs írta...

:(
Jobb napokat!! puszi!