2011. január 13., csütörtök

Nagy téli átalakulás

Ha valaki hasonlóan eldöntötte év elején, mint én tavaly ilyenkor, hogy változtat az életén, és meg szeretne szabadulni a felesleges kilóitól, akkor annak ajánlom Nono blogján az alábbi bejegyzést:

http://nonoeletmod.blogspot.com/2011/01/nagy-telvegi-atalakulas-fogyokura.html

Nonó és Pufóka már több fogyiversenyt vezényeltek le és a lányok mindannyian nagyon szuper eredményeket értek el. Nincs tét, ha abbahagyjátok, az sem baj, de megpróbáltátok!

Higgyétek el, hogy rengeteg eröt tud adni az, hogy másokkal együtt harcoltok a kilók ellen, segíthetitek egymást, tanácsokat olvashattok, tippeket kaphattok egymástól.

A héten lehet jelentkezni, Nonónál minden pontosan le van írva, úgyhogy hajrá!!!!!! Itt a lehetöség, használjátok ki!!!!

Ezt az idézetet épp a napokban olvastam, nagyon találó:

"Az első lépés egy nagyszerű dolog felé vezet, a második egy új hely felé visz. Néha sírni fogsz, de légy erős, légy kitartó és menj tovább. Az első lépés a legnehezebb." A Titok

4 megjegyzés:

pipacs írta...

Én már csatlakoztam is! :)

Bambi1978 írta...

Ügyes vagy, drukkolok majd Neked is!!! (és közben olvaslak szorgalmasan ;) )

pipacs írta...

Köszi Bambi! Nagyon jól esik! :)) Megvettem a dec-jan. Wellness magazint! ;)

Bambi1978 írta...

:)))) akkor már ott is láthattál engem is és Manot is. ;)