2011. január 6., csütörtök

újdonságok

step aerobik és bulgur...

ez a kettö újdonság jött az életembe az elmúlt napokban. :) Tegnap délelött megjött a step aerobik dvd, egy német edzöcsajszi filmje, este belenéztem és addig-addig néztem, hogy végiglötyögtem az egész tornát. :)))) délután a réka edzéskártyákból a felsötest feladatokat csinálgattam, a fekvötámasz még mindig nem megy, de nem adom fel, gyakorlom, olyankor a leendö szép karjaimra gondolok és próbálkozok tovább. :)))

ùgyhogy elvileg már meg volt a tegnapi torna adag, mikor belenéztem este a dvd-be, de mivel érdekesnek találtam, próbálgattam együtt csinálni és végül  50 perc mozgás lett belöle. Direkt feltettem a pulzusmérö órámat, kiváncsi voltam a hatásra és elsöre kb. a fele kaloriát égettem el, mint 40 perc futással, úgyhogy nem lesz ez rossz, kb. mint a szobabringa szerintem. Elsöre azért még sokszor elvesztettem a fonalat, de próbáltam valami olyasmit csinálni, mint amit az edzöcsajszi, szerintem majd pár alkalom után már egyre ügyesebb leszek, de a lényeg az, hogy tetszett nagyon. :))) ja és az alattunk lakó sem kopogott fel, úgyhogy annyira nem lehet hangos. :)))))

Ma pedig újítottam ebédre, már a múltkor vettem bulgurt, mert azt olvastam, hogy rizs helyett sokkal egészségesebb és ugyanúgy kell elkészíteni, mint a rizst, gondoltam, ma megkóstoljuk. Egybensült fasírtot csináltam a sütöben és hozzá rizi-bizi helyett bulgur-bizi lett, mert a borsót a bulgurral kevertem össze, miután megföztem. :))) Nekem ízlett, és Kismaci is megette, söt, ö csak a bulgurt ette a fasirttal, mert a borsókat kiköpte, azok nem a kedvencei. :))))

Azt hiszem, hogy hétvégén belevágok újra a három napos modell diétába, mert igaz, hogy a súlyom nem lett brutálisan sok, de rászoktam az apró nassolásokra, ami nem tesz boldoggá, úgyhogy kicsit vissza kell vennem ebböl, tehát hajrá gyümölcsdiéta, holnap be is vásárolok hozzá, kivi és egy fél ananász már van, szölöt is vettem tegnap, már nem sok hiányzik és indulhat a méregtelenítés, rám fér. :)))

Nincsenek megjegyzések: