2011. január 10., hétfő

Új hét, új erő

Ma reggel nem ismertem kegyelmet, csörgött az óra 3/4 7-kor és 7-kor már lent voltam teljes futócuccban és hajrá. :)))) Rajtam kívül csak a kutyasétáltatók voltak úton, de nem is érdekelt, az első pár méter után már egyre jobban ébredtem fel, egyre jobban erőre kaptam és meg sem álltam fél óráig, ismét szünet nélkül lekocogtam a két kört (4km). Mondjuk a pulzusmérő órám sztrájkolt, nem volt kedve mérni semmit, akárhogy is mozgattam, biztos még korán volt neki, úgyhogy az órám memoriájába kemény 0 kalória lett elmentve fél óra mozgásért... .remek... mindegy, én tudom, hogy jót futottam és ez a lényeg. :)))
Nem volt hideg, plusz 2 fok körül volt, nem fáztam abszolút, utána jól esett a forró zuhany alá beállni, nyugodtan megreggelizni és várni, hogy Kismaci felébredjen és induljon a nap.

Tegnap este megint step aerobikoztam, már egyre jobban mennek a lépések, az utolsó harmadba gabalyodok még bele, mikor kis mambo lépéseket kever bele a csajszi, de az első két blokkot már aránylag megtanultam, úgyhogy haladok, haladok. Meg is látszott a végén, mert már sokkal több kalóriát égettem el, mint az első két alkalommal. :)

Reggelire két áfonyás és két kókuszos kekszet ettem és tejeskávét ittam, ma ilyet kívántam, a héten pedig veszek müzlit a bioboltban és próbálok áttérni arra reggelente. Ma tízóraira megettem a maradék ananászt és pár szem szőlőt, de észrevettem, hogy itt van a modell diétához bevásárolt 15 kivi is, úgyhogy holnap majd azt is kell ennem, mert P nem eheti, allergiás rá....

Ebédre tök fincsit ettünk, a múltkor a Hoferben (magyar Aldi) vettem olyan fagyasztott halat, hogy egy halszeleten brokkolis, zöldséges "cucc" van és ezt 45 percig kell a sütőben sütni. Olyasmi, mintha csőben sült brokkoli lenne a halra rárakva. Isteni finom, köretnek pedig krumpli-cukkini pürét csináltam egy babaszakácskönyvből, csak ott még póréhagymát is kellett volna belerakni, de az nem volt itthon, így csak cukkinit-krumplit ettünk, de a cukkini volt több benne. Kismacinak annyira ízlett a hal is és a püré is, hogy csak lestem, máskor nehezen tudom belétrükközni a halat. Venni fogok még ilyen halacskát, mert tök hamar megvan, finom és ahogy néztem a dobozon, kalóriában sem vészes, mert 232 kaloria van az egészben és 9,8 ch.

Ma reggel mértem is magam, 61,9 kg és 22,6 % a testzsír, úgyhogy újra van min dolgoznom....de lemegy majd ez is, szerencsére egyszer van az évben karácsony és szilveszter, most egy darabig nem lesznek nagy kilengések, tudok figyelni mindenre.

Este valamelyik Réka tornát tervezem, talán a 2008-as felsőtestet, most arra mindenképp szeretnék ügyelni, hogy hetente minimum kétszer felsőtestre tornázzak, mert az integetőhájamon még kell dolgoznom rendesen, szégyen, de egy szabályos fekvőtámaszt sem tudok megcsinálni. :(((

Holnap is beállítom az órámat reggel, újra bele kell szoknom a reggeli futásba és onnantól nincs megállás. :)))) Olyan jó volt reggel is még félsötétben kezdeni a futást és a második körnél már figyelni, ahogy ébredezik a városrész, indulnak a gyerekek a suliba, oviba, én pedig frissen és üdén kezdhettem a napomat. :)))

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Én is így vagyok ezzel, új hét új erő! A Te blogod pedig különösen nagy erőt ad! :)

Bambi1978 írta...

Pipacs, akkor drukk neked is, ne adjuk fel, amiért már annyit dolgoztunk! :) örülök, ha legalább a motivációnak is segítség a blogom. :))