2011. január 13., csütörtök

esik, esik és esik.....

Nagyon bejött az idöjárásjelentés mára, pedig reménykedtem, hogy nem lesz esö, de már reggel elmosta a futásomat. :(((

Direkt idöben lefeküdtem, reggel pattantam is ki az ágyból 3/4 7-kor, kinéztem az ablakon és már láttam a pocsolyákban, hogy esik az esö.... úgyhogy még gyorsan visszabújtam a meleg ágyba és aludtam 8-ig, mikor Kismaci ébresztett minket.

Délelött már picit bosszankodtam, hogy így nem lesz ma sem torna, irgum-burgum, de P levitte Kismacit sétálni és boltba, én pedig gyorsan elökaptam a step padot és elindítottam a Réka Alakreform dvd-röl a 20 perces comb részt, háááát kemény volt. Felcsatoltam a lábsúlyokat, folyt rólam a víz rendesen. :)))) De utána kellemesen elfáradtam, letusoltam, hajat mostam és jöttek is a fiúk.

Ök halat ebédeltek petrezselymes krumplival, én gyümölcsöt, mert ma (halkan írom, mert még nem értem haza) gyümölcsnapozok, így délelött négy kivit ettem két részletben, ebédre kb. 30 dkg szölöt és itt, a munkahelyemen eddig két almát, de már nem tervezek mást enni. Egy liter zöld teát megittam délelött, fél liter roiboost délután és eddig fél liter viznél tartok, ez sztem lesz másfél, mire aludni térek.

Picit vagyok éhes, nem vészes, ma jól bírom. :))) Talán hös is leszek, majd meglátjuk, holnap beszámolok róla. :)))

Holnap P szabadnapos, ö vigyáz Kismacira, én megint jövök dolgozni. Remélem, hogy lejutok reggel futni, ha nem, akkor meglátjuk, hogy lesz e torna, ugyanis most is esik, egész délután az esö... :((( Bosszantó, mert amúgy nincs hideg, + 7 fok körül volt délután, mikor jöttem. De hétvégére jó idöt mond, akkor futás lesz reggel és este Réka torna. :)

Már hétvégi programok is vannak, Kismacival két ismerösömet látogatjuk meg, szombaton szülinapozás lesz délután, vasárnap babát látogatunk, nem fogunk unatkozni. :))))

Most épp azon morfondírozok, hogy mit kellene holnap ebédelni.... de inkább nem is gondolkodok ezen, mert akkor még eszek valamit így este... :)))))) inkább iszok egy pohár vizet, nyammmm. :))))

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Én is gondolkodom azon, hogy heti egy napom gyümölcsnap lesz, rengeteg folyadékkal. :) Gratula a kitartásodhoz!! :)

Bambi1978 írta...

Ha kibirod, akkor tök jo kis méregtelenítés a heti egy gyüminap. A probléma nálam az, hogy nehezen birom ki, így mindig csak próbálkozok. :))