2011. január 11., kedd

Fitt nap

Ma nagyon fitt voltam, nem is tudom, hogy honnan volt bennem ennyi energia. :))))

Reggel 6:45-kor keltem, 7-kor már lent róttam a köröket a tónál. Felkelni azért még nehéz, egy percig kb. vívódok, de aztán öltözök és megyek és lent már nagyon örülök neki, hogy erőt vettem magamon, mert nagyon felpörget a reggeli kocogás. :)))) Ma is két kört (4 km) futottam, szerintem egyenlőre marad igy, hogy télen a két kör már szuper. Utána jó meleg vízben tusolás, nyugodt kávézás, reggelizés és kezdődhetett a nap. Kismaci is belehúzott, mert 3/4 9kor kelt, igazi álomszuszék, mint az apukája. :))))

Még séta előtt összedobtam az ebédet, rakott brokkoli volt rizs nélkül, nagyon finom lett, még maradt holnapra is. :) Míg Kismaci aludt, a Réka kártyákból tornáztam az összes mell, tricepsz gyakorlatot és már a haladóknak kiadott mennyiséget csináltam, ami néha azért elég "hűűűűűhaaaa" volt. :))))) A fekvőtámaszt még mindig gyakorolom bőszen, kisebb-nagyobb sikerekkel.

Délután P hazajött, mert osztott napos volt és hozott igazi, magyar halászlevet!!!!!! Van egy új szakács a munkahelyén, aki magyar és most felvettek pár magyar kaját az étlapra, többek között az ő kedvencét, a pacalt és a halászlevet. A halászlevet én is szeretem, de egy évben kb. háromszor szoktam enni, abból is egy karácsony és ez most kimaradt, úgyhogy kért a szakácstól és hozott haza három adaggal. Isteni volt, MAJDNEM olyan, mint a dunaújvárosi!!!!! Jó volt egy kis hazait enni, de sokat nem ettem, pont, amennyit kívántam.

Mivel Kismaci délután is majdnem fél 4-ig aludt fél 1-től, így az lett a program, hogy bekísértük P-t a munkahelyére, buszoztunk, metroztunk, picit sétáltunk a Kärtner Str.-n, ettünk egy sajtos kiflit útközben és hazametróztunk, buszoztunk. Kismaci imádja az ilyen programokat, igazi pasi, minden busz, metró naggggyon érdekes. :)))) Este is lett hamar, 8-kor pedig már megint aludni ment. :)))))

Még este is akartam picit tornázni, mert semmi fontos dolgom nem volt, így 20 percet még beiktattam, a tegnapi Réka add önmagad 2 talaj részét. Ebben popó, belső comb és hasazás volt, volt ám hűűűhaaa rendesen itt is. :)))) és volt egy idepasszoló mondata is Rékának:

"Szebb vagyok már, mint a béka, mert az edzőm Rubint Réka" :))))))))))))))))))))))))))))))

már én is szebb vagyok.... ;) :))))))))))

Reggel megint megyek futni, aztán délelőtt shopping, a fiúk kettesben lesznek, megnézem a téli árleszállítást, még ráfér a téli ruhatáramra egy-két újítás. :))))

Nincsenek megjegyzések: