2011. július 23., szombat

6. nap

SZOMBAT

Napi motiváció:

"A legnagyobb dicsőség az életben nem az, hogy soha nem vallunk kudarcot, hanem hogy minden bukás után képesek vagyunk talpra állni."
(Nelson Mandela)


Futás után:
1 adag étcsokis Biotech ultra loss shake 1,5 dl szójatejjel és 1 dl vízzel

Reggeli:
1 diétás banános-müzlis reggelis joghurt, 1 alma

 Ebéd:
Pipacs féle batyus husi tzatzikivel, pár szem krumplival
annyit változtattam, hogy én még előtte mustárt is kentem a csirkemellekre, isteni finom lett!!!!


Uzsi:
görögdinnye

Vacsi:
hivatalos vacsora nem volt, mert délután megettem egy doboz olivás-bazsalikomos csavart rágcsát, 1 mandulás magnumot és kekszeket.... no comment, de ez most jól esett, viszont így nincs vacsi, bár éhes sem vagyok. Egy pozitivum van a délutáni zabában, hogy még este 6 előtt történt. :))))

Nasi:
3 kocka epres u2 csoki délelőtt

Folyadék:
3,5 liter sima víz, 1 szűztea este

Mozgás:
42 perc futás ( 6 km )

Nincsenek megjegyzések: