2011. július 8., péntek

Kánikula

Most aztán nem panaszkodhatunk, hogy rossz idő van, mikor itthon vagyunk, mert beköszöntött rendesen a kánikula Magyarországon. :))))

A tegnapi napom extra pörgős volt. Kezdődött egy jó kis futással reggel, de már elég meleg volt fél 7-kor is, úgyhogy kicsit lassabb tempoval kocogtam. Reggeli után sütöttem a mákos sütit, ami nagyon finom lett, nagy sikere volt.


Délelőtt mentünk egy kört Bennyvel, vettünk még mákot és ebéd előtt összedobtam még egy tepsivel ebből a sütiből, hogy az itthoniakat se csaljuk meg, nekik is jusson. :) abba sárgabarackot is tettem, úgy is nagyon finom lett. :)

Tegnap előbb ebédeltünk, hogy Bennyt már délbe le tudjam tenni aludni, ami tök jól működött, negyed 1-kor már durmolt, én pedig siettem be a csontkovácshoz, még egy kezelésre. Csontkovács után irány újra haza, gyors átöltözés, pakolászás, Bennyt ébresztettem és fél 3-kor indultunk Érdre, Nonóékhoz. Jött Cath és a kisfia is, nagyon aranyosak voltak a gyerekek is és mi is tudtunk valamennyit beszélgetni. Most találkoztam Cath-tel és Nonóval először, de érdekes módon olyan volt, mintha már nagyon régről ismertük volna egymást, hiszen napi kapcsolatban vagyunk a blogolás által. :) Jó kis délután volt. Nonó isteni saját kreációs vakondtúrás tortával és gyümölcslevessel várt minket, és Benny is az első megszeppenés után egész jól feloldódott. :) A végén alig akart hazajönni fél 6 után.... :)



Este még 7-re a kozmetikusomhoz mentem, vele zártam a napot, úgyhogy tényleg örültem már, mikor este fél 9-kor nyugiban leültem Barátok köztöt nézni, a bringázás is kimaradt, inkább ittam helyette egy bacardi breezert. :))))))

Ma nyugisabb nap lesz elvileg, délután fodrászhoz megyek, ennyi a fix. :))))

Viszont már letudtam a mai futás adagomat, és ma újítottam egy kicsit, hála a szomszédunknak (köszi Marika!!! :))) ). Tegnap bevittem a városba, mikor mentem a csontkovácshoz és beszélgettünk, kiderült, hogy ő is olvassa a blogomat (tök érdekes ezt ismerősöktől hallani, nem is gondolnám, hogy mennyien olvastok :D ) és ő is szokott futni. Ma kipróbáltam az ő útvonalát, csak én fordítva futottam rajta, de tök jó volt, mert lent a Duna parton ment a nagy része és ott nem volt annyira dög meleg még, mint fent, a központban, ahol amúgy futni szoktam. Két domb volt benne kicsit kemény, az egyiknél pár métert sétálnom kellett, de azt hiszem, ennyi belefér. :))))) Úgyhogy jól kezdődött a napom, 45 perc futás kipipálva, és szuperül felébredtem. :)

Ma elvileg jön a futár, hozza a kábel nélküli mp3 lejátszómat, amit a futáshoz rendeltem, a felét a tesómtól kapom utólag a névnapomra. :) Holnap fel is avatom szerintem, utána megyünk az életmódos csajokkal Pestre trécselni, de most éppen azon agyalunk, hogy mégsem a Margit szigetre kellene menni , ha tényleg 36 fok várható, mert pont a déli órákban találkoznánk, amikor szétfolynánk a piknik pokrócokon. :)))) Úgyhogy talán Westend lesz, akkor viszont lehet hogy benézünk az új update üzletbe, lecsekkoljuk a kínálatot. ;) :))))

Most megyek reggelizni, a futás utáni fehérjémet már megittam, viszont anya hozott egy óriási dinnyét, amit meg szeretnék kóstolni. :) Ha finom édes, akkor ez lesz az ebédem szerintem. :)

Szép napot Mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések: