2011. július 19., kedd

Szabad délután

A tegnapi napot sikeresen túl éltem, bár nem mondom, hogy este nem voltam már éhes, de gyorsan elaludtam, hogy hamar reggel legyen :)))

Még az óra előtt felébredtem, úgyhogy 6-ra már simán lent voltam futócuccban és a szokásos tókörökkel indítottam a napot. Most úgy próbálom, hogy nem minden nap egy órát, nehogy megint megterheljem a lábaimat, így a tegnapi négy kör (8 km) után , ma csak 6-ot futottam, ami 45 perc volt. Az volt a tervem, hogy próbálom a futást úgy elosztani a hétre, hogy két nap futás, egy szabad, de holnap délután dolgozok a hotelben, ami azt jelenti, hogy éjfél előtt nem kerülök ágyba, akkor pedig csütörtökön kicsit brutál lenne 3/4 6-kor kelni. Úgyhogy holnap még futok reggel egyet és csütörtökön pihenek, az lesz a pihenőnapom. :)

Délelőtt a fiúk elmentek a helyi barkácsáruházba pár dologért, addig én kimostam két adagot, hasaztam egy jó húsz percet az edzéskártyákra, lementem boltba, drogériába és előkészítettem az ebédet. Ebédre még maradt Bennynek a tegnapi krumplifőzelékből, így neki nem kellett főzni, magamnak pedig a tegnapi zöldségekből csináltam megint egy kis salátát, hozzá pedig pirítottam kis mustáros pácos pulykahusikat, ebből evett Benny is.

Délután jött P apukája Bennyért, elvitte játszóterezni, én pedig hirtelen elhatározásomból bekísértem P-t a munkahelyére, az 1. kerületbe, mivel már ezer éve nem jártam arra. Gondoltam, majd utána sétálok picit a dom környékén, iszok egy tejeskávét vagy eszek valahol valamit, de a végén úgy értem haza, hogy sok értelmét nem találtam a délutánomnak, de sebaj... :) megint rájöttem, hogy nem való nekem a belváros. :)))))

Először is az a rengeteg ember, tömeg, szlalomozás, aztán az állandó építkezések.... jaj, de bántam, hogy bementem. De legalább megnéztem P új munkahelyét, még úgysem voltam ott, aztán pisilni akartam az opera melletti zenélő wc-ben, ami pont ma zárva volt... akkor bekavartam egy bevásárlóudvarba, ott végre eljutottam pisilni (hála a 3 liter mai vizemnek :D ) , onnan sétáltam picit a Kärtner strassén, beugrottam a nespressoba rendelni a kávégépünkhöz tejadagoló kis slagot, mert már eléggé megviselt a miénk.

Aztán gondoltam, starbucksozok egyet, de az operánál lévőben tök sokan voltak, nem volt kedvem kivárni a sort, mentem tovább. Benéztem a H&M-be, leárazások vannak ott is, de nem volt kedvem a tömeghez odaállni a próbafülkéknél, a gyerekosztályon pedig inkább már az őszi kollekciók tetszettek, úgyhogy mentem tovább. :) Benéztem a Mangoba, de ott is ezren voltak, inkább kijöttem. Kezdtem már éhes lenni, de nem tudtam eldönteni, hogy mit is akarok (pedig nem is vagyok mérleg :D ). Benéztem a Nordsee-be, de ott is bizonytalan voltam (pedig így utolag már tudom, hogy ott ehettem volna :D ), így mentem tovább. :)

Közeledtem a fagyizókhoz, előtte sikeresen kibírtam, hogy ne menjek be a manner boltba, az egyik kedvenc édességboltomba a dom mellett. :) A fagyizónál mégsem álltam le, mert úgy voltam vele, hogy már elmúlt 5 óra, inkább vacsorázni kellene valamit... de mit? :) Jöttem tovább lefelé a Schwedenplatz felé, benéztem az espritbe közbe, próbáltam kb. 4 farmert, de mind béna volt, így el is döntöttem, hogy nasi ma tuti nem lesz!!!!! :))))))) Lent megnéztem a kebabosok kínálatát, az már majdnem megfogott, de az utcán nem akartam mégsem enni, van ott egy kinai is, oda is benéztem, de szinte minden tésztával volt vagy panírral, így kifordultam onnan is...

A vége az lett , hogy hazametróztam, vettem magamnak egy 0,75 literes ásványvizet, azt iszogattam meg hazáig és itthon ettem mozarellát paradicsommal és két szeletke sonkával. :))))))

Tanulság: 1., legközelebb tuti, hogy nem vacilálok ennyit és beülök a nordsee-be nyugiban enni, 2., nem húzom el a kaják közti időt, hogy ne legyek ennyire éhes, mint ahogy ma a végén lettem... 3. nem mostanában megyek a belvárosba újra. :))))))

1 megjegyzés:

vinczeorsi írta...

Mit nem adnék egy ilyen flangálós délutánért...