2011. július 11., hétfő

Nem az én napom...

Nem kezdődik jól... :(

Először is, már hajnal óta idegesített egy légy, nem hagyott aludni, így 3/4 6-kor felkeltem, hogy elmegyek futni. Felöltöztem, megittam az l-carnitint, felszereltem a pulzusmérőt, a lépésszámlálót (mert végre beállítottuk rendesen a tesómmal tegnap este), felhúztam a cipőmet, felvettem az mp3 lejátszót és indultam. VOLNA.... de az mp3 lejátszó nem akart működni, a régit pedig már elpakoltam a táskába valahova, zene nélkül pedig nagyon nem jó futni. :(((( visszajöttem, keresgéltem, de hirtelen nem találtam, közben észrevettem, hogy a gatyámat is fordítva vettem fel, gondoltam, majd tekerek akkor. De itt a szobában pedig már olyan meleg van, hogy semmi kedvem nem volt a bringán izzadni, úgyhogy bringa sem volt ma. :((((

Bosszant ez az mp3 lejátszó is, mert nem volt olcsó és tényleg ennyire gagyi lenne?!?!? Mindjárt írok nekik e-mailt és vissza fogom küldeni, mert azért ez nem buli, hogy összesen kb. 45 percet működött, aztán csáó.

Ja, és reggel még az is eszembe jutott, mikor az autopálya matricát rendeltem sms-ben, hogy tegnap a decathlonból hazafelé az M6-on jöttem, matrica nélkül!!!! ááááááááááááá, annyira hülye vagyok, nem is jutott eszembe, hogy szombat éjfélig volt csak érvényes matricám. Nem rémlik, hogy lett volna kontroll autó, úgyhogy remélem, hogy nem mértek be, sosem szoktam ilyet elfelejteni, az agyamra ment a meleg szerintem. :((( tök gáz....

Úgyhogy remélem, hogy hazafelé ma délelőtt nem lesz semmi gond az úton, mert eddig nem indult jól a napom sajnos. :((( Jó lenne már kint lenni Bécsben, ma vezetni sincs sok kedvem, de mindegy, majd szépen, lassan megyünk. Bennynek bekészítek pár dvd-t, viszünk sok vizet és remélem, hogy ebédre már kint leszünk és délutánra a napunk is jobban alakul....

Nincsenek megjegyzések: