2011. július 13., szerda

Árleszállítás

Állítólag már július 1-től az van!!!

Hétfőn szólt az anyósom, hogy szerdán szívesen vigyáznának Bennyre délután, keressek magamnak valami programot, engem pedig nem kellett sokáig nógatni, egyből rábolintottam. :) Gondoltam plázázok egy kicsit, aztán vagy elmegyek fitnessterembe, vagy kifekszek a napra, vagy mozizok egyet.

Tegnap több helyen is olvastam, hogy már nyári kiárusítás van, amin nagyon meglepődtem, hiszen még csak most van igazán nyár és már jön az őszi kollekció???? Ma mondta az anyósom, hogy már július 1-től tart, úgyhogy még én vagyok lemaradva. :) Úgyhogy kiváncsian vágtam neki a mai plázázásnak, de nem sok sikerem volt. :(

Először is szerintem a mostani divat már annyira gagyi, hogy a legtöbb ruha hasonlít a régi, Józsefvárosi kínálathoz, ami pedig már tetszett volna, az vagy nem volt leárazva, vagy marha drága volt még leárazva is... Szinte minden üzletben voltam, próbálgattam is, ma volt kedvem hozzá, de semmi olyat nem találtam, amit bármi áron megvettem volna. :) Végül egy c&a-s bikinit, egy nyári pizsit és Bennynek egy pólót vettem. :) Ja, és még a végén egy robotgépet, mert az enyém ugye bekrepált, úgyhogy az hiányzott a háztartásból most.

A robotgép érdekes volt, mert sok pénzt nem akartam kiadni rá, így egy 19 eurósat választottam, a célnak megfelel az is. Mentem a kasszához, a kasszáscsajszi mondta, hogy 24 akármennyi euro. Felkaptam a fejem, hogy de én 20 alattinak láttam, most akkor hogy van ez? visszaküldött a gépekhez, hogy keressek egy eladót és szóljak neki. Okés, visszamentem, elmondtam, hogy mi a problémám, megnézte a pasi és valóban rossz ár volt kint, a 25 euro helyett a 19 euros. Pedig a gép 25-be kerül, de mivel én észrevettem és ugye 20 alatt akartam megvenni, így kaptam egy módosított számlát a 19 euróról. Tök jól esett, hogy ilyesmi lehetséges, most nem azon az 5 euron lovagolok, mert nem gond, csak az elv ugye... :)))) Ugyhogy jó vásárt csináltam, lehet majd megint sütni-főzni. :)

Végül fittnessbe, napozni vagy mozizni nem jutottam el, viszont voltam Starbucksban, ittam egy fincsi mangós jeges akármit és ettem egy muffint is. :) Kicsit elfáradtam a nagy plázázásban, így néha üldögéltem egy kicsit, hogy újra töltődjek. :) viszont este tornáztam picit, hasaztam, már rámfért, mert nagyon hanyagolom mostanában az erősítő gyakorlatokat, pedig kellene.... újra rákattantam a futásra, ami nagyon feltölt, ma is azzal kezdtem a napot, hogy 55 percet futottam. :) Holnap is megyek és még pénteken is, aztán jönnek anyáék a hétvégére, így szombat-vasárnap futásmentes lesz szerintem.

Most megyek is aludni, mert 6-kor már lent szeretnék lenni reggel a futócuccomban... :) Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: