2011. július 25., hétfő

Hová lett a nyár?!?!

Ki vitte el a nyarat??? Hová lett???? Kérjük vissza, de gyorsan!!!!!!

Egyre hidegebb van, tegnap már itthon is melegítőt kellett vennünk, délután pedig a téli, kord nadrágját adtam Bennyre, még jó, hogy direkt picit nagyot vettem annak idején, így még most is jó rá.... de akkor is durva már ez az időjárás, lassan 5. napja csak esik az eső. :(((

Ma reggel is még tiszta sötét volt, mikor 3/4 6-kor szólt az órám, kinéztem az ablakon, minden tiszta vizes volt, kinyitottam az ablakot, hogy megnézzem, esik e még, és mivel úgy tűnt, hogy talán nem esik, így felöltöztem a futócuccba és irány lefelé....háááát , nem volt melegem, pedig a 3/4-es futógatyámban és dzsekiben mentem, de akkor sem.... viszont olyan jól ment a futás, hogy a kb. 20 perc után kezdődő eső sem vette el a kedvemet és végül 1 órát futottam, ami 9 km volt. :)))) Megint simán bírtam volna még ugyanennyit, játszok a gondolattal, hogy mikor P szabadnapos lesz, a 2. szabadnapján megkérem, hogy ő indítsa reggel Benny napját, akkor nem kellene haza sietnem és megpróbálnék még egy kicsi ráhúzni a futásra. Mert most az a baj, hogy ha 6-ra lemegyek, max 1 órát tudok futni, mert Benny olyan fél 8 körül már ébred, így még éppen le tudok tusolni és meg tudok inni egy fehérje turmixot, aztán indul a nap. Pedig kiváncsi lennék, hogy mennyit bírnék egyszerre futni.

Reggel ráálltam a mérlegre, és 3/4 6-kor mutatott 64,1 kg-t, tehát egy hét alatt lement 70 dkg, futás után pedig 63,8 kg-t mutatott. A centiket vagy ma mértem kómásan, vagy múlt héten, vagy pedig akkor nem értek semmit, mert változatlanok maradtak. Egyébként a héten már voltak a kilók is sokkal kevesebbek, ezt sem értem igazán, de az is tény, hogy sokat tornáztam, futottam szerintem a múlt héten, ami nem mindig jó.

Ezen a héten úgyis kicsit kevesebb torna lesz, már csak jobban kell figyelni a kajára. Holnap, holnapután délutános leszek a hotelben, szombaton és vasárnap pedig délelőttös, így kicsit elfoglalom magam a héten. Még annyira nem hajt a tatár, de hamar itt lesz augusztus 13, így tényleg oda kellene figyelni ebben a pár hétben még, hogy inkább lefelé menjen valamennyi, ne pedig felfelé.

Ma nem tudom még, hogy mit csináljunk, a röntgen eredményemért kellene elmenni, délelőtt mosás nap van, már megy lent a pincében a mosógép és a szárítógép is. Szerintem délelőtt csak a boltba megyünk át, délután pedig a röntgenre és egy kört futunk a bevásárlóközpontban, úgyis be kellene néznem a bioboltba.

Nagyon remélem, hogy a héten már kicsit barátságosabb időnk is lesz, mert ennyire gáz nyár már régen volt, és ez lenne az utolsó olyan nyarunk Bennyvel, mikor még nincs ovi és én sem dolgozok.... tehát jó lenne hasznosan kihasználni, nem pedig arra várni, hogy elálljon az eső. :(((

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Kedves Bambi!
Nézz be hozzám, érdekel a véleményed
http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/07/mit-teszel-az-egeszsegedert-es.html