2011. július 24., vasárnap

Életjel

Pár sor az elmúlt napokról...

Megvagyok, csak csütörtökön, pénteken P szabadnapos volt, tegnap este vasaltam, filmet néztem, így nem értem teljesen a blogok végére. Amúgy is visszább kellene vennem egy picit, mert szerintem enyhe (vagy közepes?!?!?!) net függőségben élek azt hiszem, és kezd nem tetszeni a dolog... :((( Próbálkozok változtatni rajta, de elég nehezen megy, viszont nem adom fel. :)))

Sajnos az idő eléggé elromlott az elmúlt napokban, így P két szabadnapját sem tudtuk teljesen úgy kihasználni ,ahogy szerettük volna, pedig bíztunk a strandolásban, a vége inkább plázázás lett..... Tegnap már lemerészkedtünk délután a közeli botanikus kertbe, közben egyszer esett az eső picit, de nem volt annyira vészes, hogy hazajöjjünk, utána el is állt. Fura egy nyár ez, évről évre rosszabb....

Nagyon remélem, hogy augusztus 13-tól viszont egy hétig csodaszép idő lesz, mert megyünk a Balatonra, amit már nagyon várunk!! Az első héten a tesómmal leszünk hármasban, aztán szombaton, 20án jövök ki P-ért és maradunk együtt keddig, úgy jövünk majd vissza. Mivel nemrég váltott munkahelyet, így nyári szabit nem kap, a szabadnapjait tudja így összevonni, ha minden jól megy, és akkor ő is tud egy picit balatonozni, hekket enni és a szigligeti kikötőben pacalt enni. :))))

Úgyhogy nemsokára itt van a nyaralás ideje, addigra szeretném magamat bikiniformába hozni, mert reménykedek benne, hogy strandolós idő lesz végig! :) Pénteken és szombaton is voltam futni reggel, pénteken nagyon jól ment, simán bírtam volna még tovább is, 1 órát futottam, ami 9 km lett. Ma is tervben volt, de inkább aludtam, úgyis azt ajánlotta a futós példaképem, hogy a legjobb a 2 nap futás, 1 nap pihi rendszer. Így majd hétfőn, kedden futok, szerdán pihi, csütörtök, péntek futás, és szombat és vasárnap tuti pihi, mert délelőttös leszek a hotelben, 7-kor már dolgoznom kell.

Egyre jobban megy a futás, pár perccel gyorsabb lettem, pedig nem is hajtom magam, kényelmesen kocogok, 150-es pulzusátlaggal. A három kört (6 km) mindig lefutom, utána pedig a kedvemtől függ, hogy ráhúzok e még vagy aznapra elég e ennyi.

Tegnap enyhe zabálhatnék jött rám délután, nem tudom, hogy minek volt köszönhető, mindenesetre inkább megvettem, amit kívántam, mint hogy megegyek ezer más cuccot, de attól még ugyanúgy kívántam volna az eredeti kaját. Úgyhogy volt sós rágcsa, és keksz is, de ma legalább már nem hiányzik semmi és tudom tartani magam újra a tervhez.

Holnap mérleg, kiváncsi vagyok a heti eredményre. Jó lenne a heti 0,75-1 kg augusztus 13-ig, de aztán majd meglátjuk. Egyenlőre a cél az, hogy tudjam tartani magam a tervhez, ne legyenek esti zabálások, határtalan édességevés és lustaság. Ha ezt tudom tartani, már jó vagyok! :)))

2 megjegyzés:

Bella írta...

''inkább megvettem, amit kívántam, mint hogy megegyek ezer más cuccot''

Ez annyira igaz! Régen mindig próbálkoztam minden mással, aztán egy idő után rá kellett jönnöm, hogy felesleges. Ha egy dolgot kívánsz (nagyon), úgyis azt fogod enni végül. Főleg akkor veszélyes ez, ha az adott nasi a konyhaszekrényedben van :)

Szerintem nagyon szépen haladsz egyébként, jó olvasni a bejegyzéseidet. Csak így tovább ;)

Csigi írta...

Hajra csajszi! A madzagosbikini mar var rad :))