2011. július 29., péntek

Lesz még nyár valamikor???

Szerintetek van még esély a nyárra?????

Mert egyre kevésbé bízok már benne.... megnéztem az időképet is, egész augusztusra ilyen változékony időt ígér, ami nem valami bizalomgerjesztő. :(((

Szeretnék fürdeni a Balatonban és szeretnék szoli nélkül barna lenni!!!!! Szigligetben mondjuk annyi a pozitiv, hogy rosszabb idő esetén is van program a környéken, de persze sokkal jobb lenne strandolni is majd. De addig még van jó két hetünk, úgyhogy várom a csodát!!! :)

Fura egy idő van, mert egyébként hideg nincs, de esik.... ha éppen esőmentesen indul a nap, akkor is délutánra megérkezik az eső. Most nem panaszkodhatnak a mezőgazdaságban, hogy szárazság van, az tuti!!! :) Eddig nekem szerencsém volt reggelente, mert mindig tudtam futni menni, éppen nem esett, vagy csak csöpögött .

Tegnap Gabi barátnőmékkel volt randink, de végül benti program lett, mi mentünk át hozzájuk az eső miatt, de így is jó kis délutánunk volt. Tejeskávét ittam ott, az lett végül az uzsim és este csak fehérjeturmixot, érdekes módon a tegnapi napon nem is hiányzott a nasi. :)

Ma rakott karfiol lesz a menü, nyami, a délutáni programot még nem tudom, megvárom, hogy lesz e eső vagy sem, most éppen "csak" borús az ég..... nemsokára megyünk boltba, a karfiolt már felraktam főzni, utána már hamar kész lesz.

A hétvégén mindkét nap délelőttös vagyok, P lesz Bennyvel, szombaton bevásárolnak tatárbifsztekhez és az lesz a délutáni-esti kaja. :) Hétfőn vagy kedden pedig talán végre eljutunk az nemrég felújított és átadott fürdőbe is, ahova régen sokat jártunk. Pont azt beszéltük, hogy röhej, hogy július végén szaunázni szeretnénk menni, ilyet is már régen mondtunk. :))))) de komolyan: ilyen időben mi mást lehet csinálni???? szaunázni, bálnázni, vízmasszázsban fetrengeni stb..... :)))))

Nincsenek megjegyzések: