2011. július 30., szombat

Hétvége

Ritka alkalmak egyike, hogy hétvégém munkával telik...

Régen szerettem hétvégente dolgozni, mert sokkal jobb volt hétközben szabadnaposnak lenni, shoppingolni, fürdöbe járni, élvezni, hogy nincs tömeg sehol sem. Csak ugye közben lett egy kis szirénánk, aki miatt ez majd ösztöl amúgy is változni fog és igyekszek majd olyan munkát keresni, ahol már a hétvége is inkább pihenéssel fog telni, ha lehet...

Viszont most csak nyári helyettesítést vállaltam be a hotelben, így belefért ez a két délelöttös müszak, P pont szabadnapokat kapott a hétvégére, így a fiúk kettesben vannak. Persze azért annyiból megkönnyitettem a munkáját, hogy föztem ebédre nekik még tegnap este paprikás krumplit, hogy ne legyen annyira stresszes a napja, bár azért egy teljes "háztartásbeli napot" egyszer szívesen végigcsináltatnék vele, hogy mégis mit csinál egy otthonlévö anyuka egy-egy nap. :))) Ùgyhogy a fiúk kettesben vannak, elvileg tatárbifsztekhez készültek bevásárolni, ma az lesz a "menü" délután, nyami. :))))

Nekem majd inkább holnap lesz több dolgom, ma elég nyugis a hotel, a legtöbb vendég már a városban van, kihasználják, hogy végre nem esik az esö!!!!! :)

Ma és holnap elvileg nincs futás, bár azt még nem garantálom, hogy valamelyik este nem megyek le, de szerintem inkább csak valamilyen erösítö torna lesz, majd meglátom. Hétfön, kedden viszont futás, és egyik nap tervben van a hosszabb futás is. Talán kedd lesz, mert utána megyünk a fürdöbe, akkor kellemesen el tudnék terülni a szaunázás után a pihenöhelységben, de majd meglátom. Ha hétfön is már jó formában leszek, akkor lehet, hogy megprobálom akkor, még P-vel megbeszélem. Amúgy is végre ki kell használni, hogy szabadnapos, át kellene beszélnünk az augusztust, hogy akkor hogy legyen a nyaralás, és a hazamenetel a szüleimhez is, mert szeptember 5-én ovikezdés Bennynek.

Furcsa, hogy már ilyen nagy fiúnk van, hogy oviba megy, elszaladt ez a két és fél év nagyon. :) Remélem, hogy ügyesen beszokik majd az oviba, végülis annyira nem kell stresszelnünk, mert oktober végén jár le az itthonlétem, addigra kell majd munkát találnom. Már pár ember mozgósítva van, hogy azért mégis olyan munkám legyen, amit szeretnék, de ha ideiglenesen csak egy élelmiszerboltban tudok kezdeni, attól sem leszek elkenödve, mert a lényeg tényleg most még az lesz, hogy összeegyeztethetö legyen az ovi nyitvatartásával. (és azért tudjak néha futni :D )
Addig még kialakul, hiszek benne, hogy sikerül megtalálni a lehetö legjobb megoldást. :)))

Ja, a tegnapi naphoz azért még tartozik egy kis bünözés, este ehetnékem volt, pedig olyan példásan megittam a fehérjeturmixot, de hivogatott a teljes kiörlésü ropi is a szekrényböl.... :))) a dög... :D
Na, a vége az lett, hogy hülye fejemmel az elején még próbáltam okosan vétkezni, és felvágottat csipegettem, aztán volt pár kerek kis nápolyi, és a végén a ropi... mert ugye már annyiszor olvastam és tapasztaltam, hogy ilyenkor azt kell enni, amit kívánunk, de belesétálok sürün abba a csapdába, hogy ki akarom ezt kerülni. Felesleges, elárulom! :))))) A végén úgyis ott kötsz ki, amit kívánsz, csak addigra már még több felesleges kalóriát betömtünk. :) mindegy, majd ma és holnap is jobban figyelek, hétfön úgyis mérleg és centizés.... kiváncsi vagyok, hogy mennyi ment le, illetve hogy ment e le valamennyi egyáltalán. :))) A hasamat amúgy laposabbnak látom, ez már haladás... :)))))

Kellemes hétvégét Mindenkinek, én még dolgozok kicsit! :)

Nincsenek megjegyzések: