2011. július 3., vasárnap

jó reggelt!

Ma kicsit hamar lett reggel, de nem panaszkodok. :)))

Jól vagyunk, rohannak a napok itthon, minden napra van egy, kettő, több program, barátlátogatás, barátnőzés, csavargás. :) Az itthonlétek főleg erről szólnak és persze a családi napokról is.

Pénteken egy nagyon jó barátoméknál voltunk délután, isteni sajtos pogácsával vártak, úgyhogy nem fogtuk vissza magunkat a tesómmal, mert nem lehetett abbahagyni az eszegetést. :) Benny is tök jól elvolt, alig akart hazajönni. Este is ráültem a szobabringára, de a végére kicsit beszédültem, szerintem leesett a vércukrom és nem volt kellemes, de ettem, és egy fokkal jobb lett.

Így a tegnapi nap sportmentes maradt, kell a pihenő is. A tesómnak volt a diplomaosztója, hármasban a szüleimmel lementek Szolnokra, ott vette át a diplomáját, mi addig a mamámmal előkészítettünk mindent itthon, csináltunk fasírtot (zabkorpába forgattam és naggggyon finom lett!!!!!), salikat, sajtos pogit csökkentett szénhidráttartalmú lisztből (bár picit gumi lett :D ).
Délután még a nagynénémék jöttek át, volt eszem-iszom dínom-dánom, én még most is alig tudok kajára gondolni, annyit ettünk... ma lightos napot tartok, pedig nem is vagyok másnapos, de ez a rengeteg kaja már a fülemen jön ki. :(((

Este, miután letettük Bennyt, összeszedtük Zita és Roberta barátnőmet és "pávázni" mentünk a kedvenc kávézónkba, hogy megünnepeljük a diplomás tesómat. :))) Az elején még nem voltak sokan, de aztán szépen megtelt a hely, én voltam a sofőr, így először egy elég felejtős eper turmixot ittam, aztán áttértem a vitamin koktélra, mert az legalább tényleg finom volt és tiszta gyümölcsléből készült. :) Annyira jó volt a "buli", hogy 3/4 1-kor indultunk haza, bár én már kb. 11-től tudtam volna aludni. :)))) De azért jókat rötyörésztünk, köszönet érte Sellőfiúnak és a barátainak!!! (remélem, hogy fel bírt kelni ma a tervezett programhoz :D ;) )

Ma délután kimenőt kapunk a húgommal, anyáék lesznek Bennyvel, be szeretnék nézni a decathlonba (imádom ott nézelődni, még ha nagyon nincs is szükségem semmire :) ), aztán valami flip-flop vagy valamilyen papucsot szeretnék nézni, ami laza , de mégis fel tudom venni szoknyákhoz nyáron, szoliba ugranék be (ha már nincs nap) + szerintem kávézunk egyet nyugiban. :)

Holnap kezdődik az újabb hét, hétfőre Benny barátnője, a kis Panna van tervezve, már nagyon emlegetik egymást a gyerkőcök, úgyhogy összeeresztjük őket megint. :)))) Szeretnék lejutni a csontkovácsomhoz is valamikor, hogy nézzen már rá megint a lábamra, aztán futni is jó lenne itt is,hét második felében vannak a szépítkezős programok, fodrász, kozmetikus, Cath-tel és Nonóval is találkozunk majd, szombaton pedig életmódos csoport tali a Margit szigeten!!!! Már nagyon várom! :)))) Az időjárás előrejelzés is kedvezőnek tűnik, így szerintem nem lesz gond a Margit szigeti helyszín. Piknikkosár, kis pokróc és csupa jókedv!!!! Más nem is kell egy vidám szombathoz! :)))))

Most megyek, indul a nap, reggeli, aztán megyünk játszótérre kicsit. Ebédre húsleves lesz, most jól is fog esni a tegnapi habzsi-dőzsi után.... :) Szép napot Nektek is!!! :)

Nincsenek megjegyzések: