2011. július 17., vasárnap

Elkészülni, vigyázz.....

...Rajt holnap!!!!! :)

A hétvégén előkészítő napokat tartottam a holnap kezdődő hajrának, aránylag jól bírtam, bár néha volt kísértés. :) 

Tegnap és ma nem voltam futni, mivel anyáék itt voltak, így ők aludtak a hálóban, én pedig Bennynél és féltem, hogy felébresztem őt, ha osonnék ki 6-kor a szobájából, úgyhogy pihinapok voltak a futás terén. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem tornáztam, mert tegnap és ma is Réka tornáztam, tegnap vádli + comb edzéskártyákra, ma pedig az Add önmagad 3-ból a fél órás has részt vettem elő, már régen tornáztam rá, mert kicsit uncsik már a poénok... :))) Holnap viszont futás és a héten (ha rajtam múlik) legalább négyszer, de inkább ötször, hatszor. :) Minimum 40 perc a tervem, kétnaponta pedig a nagy kör, amit 1 órás. Mellette mondjuk heti két hasazás, egy felsőtest, egy popó és egy step aerobik esetleg. De ezeket majd meglátom, hogy beleférnek e a napjaimba.

Megpróbálom holnaptól én is írni a kajálásaimat, hátha akkor kisebb a kísértés, hogy olyanokat egyek össze-vissza, amiket nem kellene. :) Kalóriákat nem ígérek, mert utálok méricskélni, számolgatni, de úgy kb.-ra majd írom, hogy mikor mit ettem , mit ittam és mit mozogtam. Pontosan 4 hetem van a szigligeti nyaralásig, amire újra formába szeretném magam hozni. Sikerülni fog, mert akarom és megtörtént a kattanás!!! :) Szorítanak a gatyáim, párnásodik a derekam, hátsó fertályam. :) Holnap majd lemérem magam centiben is, arra is kiváncsi leszek, hogy mennyire változik.

Úgyhogy nem fogok unatkozni az elkövetkezendő hetekben, ráadásul ötször megyek megint a hotelbe helyettesíteni is , legalább kicsit elvonom a figyelmemet, lekötöm magam. :) és persze megkeresem a nyaralásunk árát, ami szintén nem utolsó szempont. ;) :)

Ma nagyon finomat főztem, bár sok nem jutott nekem. :) Mivel ma anyáék mellett még a nagynéném és nagybátyám is itt ebédeltek, így nekik lasagnét csináltam, de emellé még két csirkemellből végre kipróbáltam a Nonó féle bazsalikumos-paradicsomos csirkét is, amit valóban isteni lett!!!!! Kb. öt hus lett a két fokhagymás, olivaolajban bepácolt csirkemellből, azokat picit megpiritottam mindkét oldalukon, utána hőálló tálba fektettem őket, rákarikáztam paradicsomot, mozarella sajtot és megszórtam apróra vágott, friss bazsalikummal. Kb. 25 percig beraktam a sütőbe és nagyon finom lett a végeredmény. (már ami maradt belőle!) Bulgurt csináltam köretnek hozzá, finom volt nagyon, még Benny is bulgurral ette a lasagnét. :)

Ugyanis "előételnek" mindenki rárepült arra, nekem maradt egy mini husi, és pici lasagne maradéka Bennynek. :) A felnőttek a csirke után még ettek egy-egy adag lasagnét is, a maradékot pedig elküldtem a tesómnak, hogy ne legyen itt a kísértés estére. :) Volt itthon még 4 db kókuszcsók (kokospusserl) nasiként is, azt is kiraktam nekik, hogy egyék, vigyék, tüntessék el. :)))))

Úgyhogy a kísértések lassan kiiktatva, az erőm feltöltve, a kedvem a topon, kezdődhet a hét és kezdődhet a négy hét, ahol rákapcsolok teljes gázra a takarékról. :)))))))))))

1 megjegyzés:

kismazsi írta...

Látom Bambi a kezdeti lépéseket megkezdted: kísértések eltüntetve,terv már a fejedben,s elszántságod sugárzik a sorokból!!
Hajrá, szorítok neked!
Biztos vagyok benne, hogy sikerül elérni a kitűzött célodat, hisz amit eltervezel, azt Te véghez is viszed!!
Sok sikert az elkövetkező hetekre!!