2011. július 10., vasárnap

Tombol a nyár! :)

Bizony, bizony, nincs mese, itt a nyár a javából! :)

Most aztán tényleg nem panaszkodhatunk, hogy rossz idő van, mikor itthon vagyunk, mert kutya meleg lett. :) Már csütörtök óta pihegünk, medencézünk, izzadunk, de sebaj, lesz ez még így sem! :))))

Tegnap a blogos-fogyis csajokkal találkoztunk, a helyszín a Margit sziget lett volna, de aztán átszerveztük utolsó pillanatban a westendbe, mert a déli melegben nem igazán lett volna jó ötlet a szabadban üldögélni. Mi Robertával és Zitával autóval mentünk fel, egy óra alatt odaértünk, még tudtunk 11 előtt kicsit shoppingolni is, én végre vettem magamnak egy hilfiger papucsot, ami szoknyához is és gatyához is egyaránt passzol. Jó leárazások voltak, nem lehetett ott hagyni. :))))

Fél 12 körül befutottak a többiek is, nagyon örülök, hogy megismerhettem Andit, Zsanit, Pipacsot, Nyuszt, Cath-et már ismertem. :) Mindenki nagyon aranyos, tényleg semmi feszélyezettség nem volt, hiszen már több, mint egy éve a legtöbbjükkel napi kapcsolatban állunk az interneten, a blogok és chatek által, úgyhogy egy nagyon szuper napot töltöttünk el együtt. :) Először ebédeltünk egyet, élveztük, hogy szinte üres a Westend, mert mindenki valami vízparton pihegett tutira, a trécselős ebéd után kávézni akartunk, így beültünk a Starbucksba, ahol én egy isteni zsírszegény sárgabarackos-málnás muffint ettem a kávémhoz, utána pedig epres lime-os frappét ittam. Nagyon kellemes, klímás helység volt, így majdnem délután 5-ig ott maradtunk és rengeteget nevettünk, beszélgettünk. Utána is csak azért indultunk lassan hazafelé, mert nekünk még egy órás autóút volt hátra és a gyerkőcök már vártak minket itthon. :)


De azért a garázsba menet még vettünk pár apróságot, én pl. megleptem magam egy laza, bő térdgatyával, amilyet már régóta kerestem. :) szuper nap volt és remélem, hogy még többször össze tudjuk hozni a csapatot, mert tényleg nagyon jó fej csajok és pasi jött össze a facebookon. :))))
Örülök, hogy megismerhettem őket és remélem azt is, hogy még sokáig tudjuk egymást erősíteni, motiválni, segíteni. :)

A tegnapi napom mind kaja, mind mozgás szempontjából pihenőnap, lazsálós nap volt, de néha ilyen is kell. Ma örülök már előre az ebédre készülő gyümölcslevesnek és a reggeli dinnyének. :))))

Reggel beállítottam az órámat 3/4 6-ra, hogy elmegyek futni, az elején lenyomtam és nagyon keményen harcoltam magammal, hogy menjek, vagy ne menjek, míg végül 6 körül erőt vettem magamon, felöltöztem és 6:10-kor elindultam mégis. Szerencsére még nem volt olyan hőség, kellemesen lengedezett a szél és annyira belejöttem a futásba, hogy a végén 55 percet lenyomtam. :)))) Ez kb. olyan 7,5 km lehetett, de volt benne most megint emelkedő is, mert újra lent futottam a Duna parton egy darabot, utána pedig befutottam Rácalmás utcáit. :))) Ma nagyon jól esett, még bírtam volna még simán többet is futni, csak lemerült az mp3 lejátszóm.

Jó ez a vezetéknélküli kütyü egyébként, csak most nem értem, hogy miért merült le, hiszen a játékidő 5 órára volt írva és én kb. 50 percet hallgattam, miután lemerült.... most éppen töltöm és legközelebb kiváncsi leszek, mert ha megint nem bír ki egy órát, akkor bizony reklamálnom kell, mert így nem a legjobb. A viselése nem rossz, picit a fülem tetejét nyomta, de aztán megszoktam és tényleg sokkal jobb volt, hogy nem bénáztam állandóan a kábellel, nem esett ki a fülemből a kis bigyó, szóval összességében jó vásár volt, csak ne merüljön le ilyen hamar.... úgyhogy még tesztelgetem, de a kedvenc zenéim már rajta vannak. :))))

Ma van az utolsó napunk itthon, holnap délelőtt megyünk vissza Bécsbe, amit már várok egy kicsit. Hiányzik P, hiányzik a kis lakásunk, az ágyikóm, Gabi barátnőm, a megszokott kis életem. :) P hétfőn-kedden szabadnapos lesz, úgyhogy ha marad a jó idő, szerintem kedden már a strandra megyünk. :) De addig még kiélvezem az utolsó napunkat, nemsokára érkezik a mamám, itt ebédel, délután pedig ha viszem vissza, még beugrok a decathlonba egy körre és Bennynek szeretnék szandit nézni. Más terv nincs, pihi még utoljára, aztán holnaptól újra Bécs. :)

Nincsenek megjegyzések: