2011. július 18., hétfő

Rajt!!!!

Új hét, új kihívás, új erő! :))))

Ma kezdődik a négy hetes hajrá a nyaralásunkig, a célom, hogy Szigligetre 60 kilóval menjek és tudom, hogy sikerülni fog!!!! :)

Lemértem magam centivel és mérleggel, hááááát lesz min dolgoznom, de sebaj! Legalább van újra motivációm, amiért érdemes dolgozni:

A súlyom reggel 6-kor, futás előtt: 64,8 kg (rémes!!! :/ ), futás és reggeli wc után negyed 8-kor: 64,2 kg. Azt hiszem, hogy a futás előttit fogom kezdeti súlynak venni, mert általában 6-kor kelek, majd ahhoz képest viszonyítok. Testzsírszázalékom: 25,3 % a 64,8 kilóval.

Centik:
Mell: 85 cm
Csípő: 94 cm
Derék: 74 cm
Comb: 51 cm
Kar: 27 cm
Vádli: 35 cm

Megnéztem a Fülikénél vezetett májusi táblázatot, ahol mértük a centiket, hát azóta rendesen változott az alakom, "asszonyosodtam" egy cseppet. :))))) A mellnél + 2 cm, csípőnél + 3 cm, deréknél + 4 cm, súlynál pedig 3,5 kg jött rám....

Tehát lesz mit dolgoznom. Ma reggel 6-kor már lent voltam futócipőben, bár megijesztett egy kicsit, hogy csepergett az eső, de nem adtam fel, és lementem, nem bántam meg, mert a végén el is állt az eső és futottam egy órát. Egyszer eszembe jutott, hogy ha odafigyeltem volna végig a kajálásra, akkor nem kellene most a nyaralás előtt hajráznom, de aztán el is hessegettem, mert ezen kár rágódni. Ez esett jól, így volt rá szükségem, hogy egyek, nassoljak, most pedig megmutatom, hogy tudok figyelni is, ha kell. Kár rágódni azon, hogy mi lett volna, ha...

2 megjegyzés:

kismazsi írta...

Hajrá bambi!!
Simán leadod addig azt a pár kilót!!Sok sikert!!

Csandi írta...

Katt-Katt-katt:) Ügyes vagy megcsinálod, lelkiekben meg támogatunk és veled kattogunk!:))))