2011. július 3., vasárnap

Szombat esti láz vagy frász? :)

Öregszünk, na.... :)

Ahogy már reggel írtam róla, tegnap kirúgtunk a hámból, megünnepeltük a tesóm diplomáját. :)

Jó volt az esténk, nagyon sokat röhögtünk, én voltam a sofőr, tehát nem ittam alkoholt (bár nem volt nagy lemondás, mert ritkán iszok, akkor sem sokat, már kiéltem magam régen e téren :D ).

De gyerekek, én ma olyan hulla voltam egész nap, mintha legalább hajnalig discoban lettem volna és össze-vissza ittam volna. :))) A gyomrom sem volt jó, fáradt is voltam nagyon, aludtam is egyet ebéd után, de még utána is K.O. voltam. :))))) Délután ittam is egy dupla kávét tejjel, ami azért már sikeresen felébresztett, de ez a nap elég punnyadósra sikerült.

Be kell látnom, hogy öregszem, már nem bírom úgy az éjszakázást, mint régen.... De mivel nem sűrűn kerül ilyesmire sor, így párszor kibírom, hogy másnap tápos vagyok. :))))) A lényeg, hogy jó volt kicsit kimozdulni, kikapcsolódni, barátnőzni! :))))  Köszi Csajok és Fiúk! :)


A délutánunk is jól telt ma, de sajna nem találtam papucsot vagy szandit magamnak, így ez a kérdés még mindig nyitott, keresgélek tovább.... kávézás után még beugrottam szolizni 9 percet, aztán még vásároltunk gyorsan az intersparban. Vettem jogobella light joghurtot, mozarella sajtot, holnaptól indul újra a szigor, vége a laza hétvégének!!!!!

Ma már este összeszedtem magam egy kis tornára, a réka edzéskártyákból a has részt csináltam végig, és még bringázni is akartam, de azt kihagytam inkább... holnap viszont reggel futás vagy bringa, meglátjuk, hogy a lábam milyen állapotban lesz, ma megint sokszor fájt. :(((( kedden megyek megint a csontkovácshoz és a héten hívom a bécsi ortopédiát jövő hétre időpontért. Nincs mese, helyre kell rakniuk most már orvosilag is, mert félek, hogy a futás bánhatja, és ősszel futóverseny, 8 km-t kell futnom, ami nekem nagyon fontos!!!!!

Most megyek lassan aludni, talán kezd kimenni a kávé hatása és hamar el tudok aludni..... :) Jó éjt gyerekek! :)

2 megjegyzés:

martinelli írta...

Bambi, nagyon jól néztek ki a képen. Örülök, hogy jól telik. Látom eldugtátok a tiltott kaját :))). Azért egyél nyugodtan, mert néha belefér a kilengés. Ha haza mész már látom, hogy ismét előveszed a modell diétát.

pipacs írta...

Na igen..én nagyon bulizós emberke voltam, de most többre értékelek egy átaludt éjszakát.. :D :D Azért néha kimozdulok persze, de olyankor napokig regenerálódok! :)))